2013. július 16., kedd

10.rész

Sziasztok! Újra én hozom a kövi részt, ugyanis Réka nem hajlandó hozni, még vár vele, mert én is soká hoztam a részt! :'DDD(Ezért imádni fognak téged :'DD)


~B



Reggel karikás szemmel ébredtem, és eszembe jutott Harry.Harry megint megcsókolt, majd szó nélkül kiugrott az ablakon, és nem láttam nyomát esésnek.Annyira rosszul éreztem magamat, hogy nem akartam suliba menni.Az éjjeli szekrényemből előkaptam a lázmérőt. Kicsit előkaptam a sápadtas fejemet, majd egy kicsit az éjjeli szekrényemen álló lámpa körtéjére nyomtam, így felment 38.5 fokra a lázmérő.

-Anya! Gyere kérlek, lázam van.-nyögtem.
-Jaj kicsim, 38.5! Így nem mehetsz suliba! Feküdj le szépen, egész nap legyél bent az ágyban!Én nekem sajna menni kell dolgozni, de főzök neked teát, meg borogatást is hozok!-hajtotta be a takarót, majd befeküdtem, és vártam a teát meg a borogatást.
Jó jó, tudom hogy ez most nem igazán jó, hogy anyut így kihasználom, de most nem vagyok olyan jó állapotban hogy tanuljak, vagy egyáltalán iskolába induljak.Úgyis törött a lában, szóval azt is tudom pihentetni.

Anya meghozta a borogatást és a teát, majd adott egy puszit és elment.Én pedig elgondolkodtam, hogy Harry mit is akar tőlem.Talán ő is szerelmes belém? Vagy csak egy sima csók volt? Számára semmit sem jelentett? Nem tudom.Felnéztem a netre, facebookra, ilyesmi.Aztán vittem egy könyvet a szobámba, és azt olvastam.Na meg a süti sem maradhat el. Egy gyakorlatilag összetört szívű lány megengedheti magának szerintem.
 Gondoltam megnézek egy filmet is.Az Alkonyatra gondoltam, így megnéztem az első részét. A film végén valami elgondolkodtatott...Harry ugyanilyen gyorsan fut, és ő neki is hasonló a szeme mint Edwardnak.Áááá hülyeség, azt hiszem tényleg beteg lettem...hogy Harry vámpír? Kizárt dolog.




Aztán a délelőttöm eltelt, szóval ezt csináltam végig.Aztán valaki csöngetett.Anya ilyenkor még nem szokott hazajönni.Gondoltam.Kinyitottam a ajtót.Az osztályunkból a népszerűségi lista legalján szereplő Jessie.
-Hát te hogy hogy itt vagy?-kérdeztem tőle.
-Szia! Csak tudod, már nagyon sajnállak amiatt, hogy ilyen sokan téged piszkálnak, és ma nem jöttél suliba, úgyhogy nagyon aggódtam miattad, és nem én voltam az egyetlen.-szorongatta könyveit.
-Gyere be nyugodtan, a szobám ott szemben van.-mondtam neki, mutatva az ajtóm felé.

-Szép a szobád-mosolygott.
-Köszi.-ültem le az ágyamra, majd a mankómat odatámasztottam az éjjeli szekrényemhez.
-Szóval.Nem csak én vagyok, aki aggódik miattad.Szóval ott volt Harry, és megkért, hogyha már úgyis hozzád jövök, mondjam meg neked, hogy hiányol.
-De hát tegnap találkoztunk.Én nem értem ezt a srácot.-mondtam neki, a fejemet fogva.
-Én sem.Szóval azért jöttem, hogy elmondjam, hogy ugye téged is meg engem is szekálnak mindenféle baromsággal, és gondoltam lehetnénk barátnők, és akkor együttes erővel talán leküzdhetjük ezt az akadályt-mosolygott

-Jaj nagyon örülnék neki.-mosolyogtam, majd megöleltem.
-Akkor szerintem itt az ideje, hogy valami nagyon jó filmet nézzünk.
-Most néztem meg az Alkonyatot, az első részét, szerintem nézzük a másodikat.-mondtam.
-Oké

Mikor végeztünk a film nézésével, anyu nyitott ajtót.
-Nocsak nocsak barátnőd lett?-mosolygott
-Igen, Jessie, ő itt anya, anya, ő itt Jessie.
-Nagyon örvendek-mosolygott Jessie-de most rohannom kell, sziasztok.!
-Szia!-integettem.

 Anyunak  meséltem, hogy mostmár sokkal jobban vagyok, de azért azt mondta, hogy holnap még legyek itthon.Hát jó.Este megpróbáltam lezuhanyozni, és felvenni a pizsimet.Befészkelődtem az ágyamba majd lekapcsoltam a lámpát...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.! :) Réka, Réka.. Ejnye, ez nem szép dolog :'D Tudom mikor szüettél, szóval vigyázz! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a blogod csak lécci hozz kicsit gyakrabban részeket!Egyébként IMÁDOM!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag Réka most fogja hozni a kövi részt:D
      ~Bogi

      Törlés