2013. július 14., vasárnap

9.Rész

Hali!:D Megjöttem, hoztam az új részt! <3 ^^
~B



Harry a házunkig meg sem állt, felém sem nézett, csak vitt a kezében, mert ugye mankóval dög nehéz futni. Letett a házunk elé, majd el akart menni, de megfogtam a kezét.
-Harry, kérlek, maradj itt éjszakára!-kérleltem
-Carly, nem.-vágta rá röviden,  a szemei elkezdtek  sötétebbek lenni.
Ebben a pillanatban nem voltam tudatába önmagamnak, adtam egy puszit az arcára.
 Ahogy láttam a ledöbbent arcát, azt hittem itt mindennek vége. De nem így volt. Harry bejött velem, és bementünk a szobámba.Én átöltöztem pizsibe, amíg Harry elfordult.Egyszercsak  hallom anyut, hogy hazajön.
-Szia anya! -dugtam ki a fejemet az ajtón.
-Szia kicsim! -mosolygott anya, majd a konyha felé vette az irányt.
Én gyorsan behajtottam az ajtót, majd csendben megkértem Harryt, hogy bújjon az ágy alá, hogy anya ne vegye észre.

-Jaj kislányom mi ez a kupi már megint?-kérdezte anya, miközben jött be.
-Anya, nagyon fáradt vagyok, szeretném ha kimennél.-mondtam, közben az ágyam felé vettem az irányt.
-Hát rendben. Jó éjszakát!-csukta be az ajtót.
Ahogy ez megtörtént, és feltápászkodtam az ágyról, és a takaró alá párnákat tömtem, hogy úgy nézzen ki, mintha ott aludnék.Aztán nagy fájdalmak árán, de lehasaltam az ágy alá, és Harryvel beszélgettünk, elég halkan.Aztán hallottam, hogy anya becsukja a hálószobájának az ajtaját, így Harry felült az ágyra, de előtte segített nekem feltápászkodni.

Még annyit meg tudtam tenni, hogy odamentem az ablakomhoz, és kinyitottam, mert megállt a levegő.
-Szóval mi volt ez a puszi az ajtótok előtt?-mosolyodott el
-Igazából nem tudtam mit csinálok, sajnálom.-hajtotta le a fejem, miközben az ágyamra ültem.
Az egyik ujjával feltolta a fejem, és a szemeimet nézte.
-Semmi baj nincs.-mosolygott
Akkor annyira zavarban voltam, hogy nem tudtam mit mondani.Most megint pusziljam meg? Nem, azért azt nem.Akkor neki ez az egész már gyanús lenne.Végtére is utána tovább beszélgettünk, majd gondoltuk, fogunk egy könyvet, és olvasunk.

Egymás mellé szorosan ültünk, és mivel nekem elég nehéznek bizonyult a fejem, ezért Harry vállára fektettem fejemet.Ő nem szólt semmit, csak tovább olvasott, és én pedig szépen elaludtam.Igaz, csak egy fél órára, és akkor volt pont éjfél.
-Ne haragudj rám, hogy a válladra raktam a fejemet, csak már nem bírtam ki hogy ne aludjak.-megint lehajtottam a fejemet.Válasz nem volt, csak annyit észleltem, hogy megsimítja a hajamat. Erre én felnéztem, majd a két zöld szempár engem páztázott és egy röpke pillanatban újra megcsókolt.

Ahogy vége lett a csóknak, Harry kiugrott az ablakon.Én pedig rohantam az ablakhoz, de Harry nem volt ott.És én pedig az ágyamra feküdve álomba sírtam magamat.

1 megjegyzés: